SON HABERLER :
Home » , , , , , , , , , , » İstanbul Sultangazi Habibler Haberleri

İstanbul Sultangazi Habibler Haberleri

Penulis : MY SİTE TURKEY on 18 Kasım 2013 Pazartesi | 18:33



Sultangazi ilçesi Habibler Mahallesi 2702 sokak'ta oturan Arslan ailesi bu sabah soyuldu olayı anlatan ev sahibi Nurcan Arslan sabah saat 6.30 civarı idi bir tıkırtı ile uyandım hemen yanı başımda hırsız elinde fener çekmeceleri karıştırıyordu korkarak bağırdım benim bağırmam ile hırsız pencereden kaçtı peşinden eşim koştu fakat yakalayamadık neyseki sadece cep telefonumu çaldı başka birşey alamadan kaçtı daha sonra aldığım habere göre aynı zamanda bir komşumuzun daha evi soyulmuş onların kimlekleri cüzdanları gitmiş ben şahsen songünlerde mahallemizde çoğalan yabancı uyruklu kişilerden şüphe duyuyorum dedi

Haber: Hasan Tik
MEHMET ALİ ARSLAN Haber News /
www.mehmetaliarslan.name.tr



YAZDIR SOSYAL AĞLARDA PAYLAŞ :

Yorum Gönder

İSTANBUL HABERLERİ

Blogger news

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger